Saturday, February 2, 2013

Travelling

Alhamdullillah selamat juga sampai Bangi malam ni. Bertolak dari kedah at 9pm dengan kereta member aku. Laju la jugak. Ta takut AES ke?? Haaa... Fully depending dengan app yg aku download dr app store AES MY. Dah dekat nak sampai AES nnt dia alert so time tu baru slow down kalau tak memang tekan smpai habis meter la. Bukan tanak ikut traffic law tapi kalau 110kmh all da way, agak-agak pkul berapa nak sampai? 

Dari kedah sampai Tapah tadi aku jadi co-pilot je. Keje aku detect AES bahahaha. Then sampai Tapah aku pula drive maybe sebab membe aku penat. Kepala aku vberdenyut sebenarnya tapi tahankan aje. Traffic malam ni taklah banyak dats y boleh bergerak freely dari lane kiri ke kanan, kanan ke kiri serupa jalan bapak la kan. Overall Alhamdulillah selamat sampai :)

No comments: