Wednesday, December 12, 2012

Buta IT sungguh


Time flies.. And aku rasa tak cukup 24 jam untuk satu hari aku. Penat betul. Kerja itu ini nak kena setel. Presentation, assignment, program.. At the end, aku end up dengan brain shutdown. (yeke term brain shutdown ni?) Apa-apa lah.

Cerita dia petang tadi aku macam tension tengok function tab aku yang baru lepas kene format tu, aku pon gatal lah tangan google cari cara untuk upgrade OS dia dari version 3.2 ke 4.0 or many call it as ice cream sandwich(ICS).

Google sini google sana jumpa lah cara. Tapi aku tak berapa nak paham sangat. So aku try jelah. Ntah macam mana gaya tab aku terus hang. Nak on tak boleh nak off pon tak boleh. Tensi terus jadinya. After dibiarkan malam ni aku try lagi tekan-tekan button on off tu and last-last tab aku jadi seperti sedia kala. Thanx god. Kalau tak mesti kene dengar cik Hanis Nasuha berleter. hihi.

So, aku rasa macam aku ni memang buta IT sungguh la. Orang lain buat ok je aku buat tak jadi, Haih, so aku decide tanak try upgrade dah. Nak hantar warranty pon tak sempat dah sebab sekarang tengah busy. Nak anta kedai mesti duit hangus ditelan cinaBi. For now, aku akan terus guna versi 3.2 ni.

Orang dah buta IT nak buat macam mana kan.... :(

No comments: