Tuesday, April 9, 2013

2 months

For some people dua bulan bukan lah satu jangka masa yang lama but then bagi aku yang makan tido goyang kaki ni, dua bulan memang jangka masa yang lama. C'mon, nak cari kerja pon tak dapat-dapat. Maybe dia nak aku duduk rumah je kot cuti ni. Start blogging balik mungkin. 

Malangnya bagi aku is that siblings aku semuanya tak ada cuti and tinggal lah aku bersama parent aku. It is not that aku tak appreciate spending time dengan diorang but c'mon, u need to do something. Right..??


This is flashback family dinner time aku balik last holiday dulu. Malang at that time akak aku dari Terengganu yang tak balik. So lack 1 family. But u see ramai ke tak. Kalau sekarang pon macam ni baru la terasa sikit cuti aku. Banyak benda kat kampung ni boleh buat. Tapi kalau buat sorang-sorang bapak tak feeling kan.


Haaa, dua orang ni partner in crime aku. Secret policy - i keep urs u keep mine. Senang kan..?? And both ni setakat ni trustable la. Well, looks like kene survive lagi sebulan setengah lagi kat rumah ni. Blogging je la lepas ni. Cerita pon mesti ada keyword BOSAN :)

No comments: