Monday, April 22, 2013

Cerita Hobi


Setelah hampir sebulan menanam anggur yang sampai kiamat tiada buah aku kini dah jumpa hobi baru. Not exactly hobi baru la. Mostly old hobby that aku tahu tempat nak amalkan. Aku dapat tahu Alor Setar Blues selalu training dekat Stadium dekat ngan uma aku ni. So aku pon take chances la pegi main. 

Well aku ingat standard kelab ni main tap je tiap tiap petang. But tanggapan aku salah kot. They all punya training kalah training aku dekat UNITEN tu. Very discipline fun yet strict! Aku tengok diorang buat rilek je. Aku almost cannot cope up langsung. Mostly dari segi fitness la. Individual skills diorang pon high class juga. So much to learn beb.

Anyway, early stage is the hardest right..?? It will get easier along the way. Lets hope for the best. Esok petang aku pegi lagi. Atleast, dapat maintan badan cukup la. Cik Hanis dah bising aku gemok. hahaha.
Esok aku cerita hobi yang lagi satu pula.

k.bye,.

No comments: