Thursday, November 29, 2012

Harimau Mengaum?

Style pula gamba ni.


Mungkin selepas dikecam hebat apabila kalah semasa bedepan dengan Singapura, pasukan negara dah tunjukkan belang dengan menewaskan Laos 4-1 semasa perlawanan kedua peringkat kumpulan.
Tapi aku stil risau sebab selepas ni harimau kita akan berdepan dengan team seberang yang memang sudah menjadi musuh tradisi sekian lama. 

Persoalan di sini is that harimau kita ni dah kenyang atau stil laparkan piala like before..?? Aku ni bukan lah pandai sangat dalam bola tapi akuu tak bodoh untuk melihat prestasi pasukan negara yang aku rasakan jauh berbeza semasa AFF Suzuki Cup di Indonesia sebelum ni. Walaupun coachnya sama tapi gameplay serupa tahi pon ada. Mujurlah game kedua ni aku nampak la improvement dia. Tapi macam mana pula dengan game yang ke3 dan seterusnya...?

Apa-apa pon aku harapkan yang terbaik daripada pasukan negara. Jadilah harimau yang lapar. Jangan spoilkan harapan supporters. And it is never too late to wish u all Good Luck Harimau Malaya.

No comments: